Tuesday, March 3, 2009

Hutan Lipur Lentang..

Balik dr kampung..aku berhenti kt sini jap..selama nie bertahun2 aku dok lalu jer..nyinggah nye idak penah..so nk merehatkan kakiku..n cuci2 mata..nengok2 ler ape yg bes nye kt Lipur Lentang nie..letak nye tul2 tepi highway Karak-KL..


Ado yg berkhemah2 memanggang masak bebagainye..baunye sungguh meruntum sanubari insan2 yg kelaporan..

Ikutkan nk jer berendam..nengok cam bes jer..airnye bersih..jernih..aku ngan sue menyatakan kesesalan tak dapek nk berendam sbb masa xmengizinkan..adusss!..aku snap pic nie pun dr ateh jambatan gantung yg ado kt situ..ntah mamat mana sekumpulan lalu duk lompat2 gegar2 jambatan tuh...(uishhh xdek kesedaran sivik tul la!) Ok!..samb info..menengok (nk menguji xdapek) dr keparasan kedalaman ayor tuh klu aku berdiri maybe atas sket dr buku lali..kureng sket dr lutut gamaknye..so anak2 boleh ler nk mandi manda..susah untuk anda melemaskan diri sendiri yer..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...