Monday, March 23, 2009

Comotnye dierr..

Jam 6 ptg aku tetibe jer aku terfikir nk g wash kete..rasanya dh comot sgt upernye..aritu nk g wash asik ujan jer..so tgok semalam cuaca paneh terik so harus lah aku membawanye mandi..selalunya aku g wash kt kg abdullah baginda jer..tp tutup plak..pusing2 aku mencari car wash lain..ada 2 tmpt aku jumpe tapi dorang siap angkat tgn..tk leh cuci sbb kete berderet nunggu lgpun tutup kol 7..so dalam pusing tuh ter pusing ler aku kt tmpt nie..aku pun tk tau ape nama tmpt nie..(leh diterima akal ke g tmpt yg aku xtau ape nama tmptnye dan dimana)..tp penting jalan harus aku jumpe jalan pulang..itu yg penting. Tapi mmg aku puji tahap servis wash nie memandikan binatang merangkap kenderaan perliharaan ku ini..SI KANCIL




pakai bedak sejuk duluuu...
Kasi lap badan nyee..n kilat2 yer anak2

1 comment:

Unknown said...

MADI KETE PETANG MALAM TADI KENE HUJAN TAK ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...