Tuesday, March 17, 2009

4 Musim = Ujan + Denggi + Cuti Sekolah+ Kawin

Dalam kegelapan malam..wpun kt sini terang benderang mewah ngan lampu2nyee..jatuh duit seposen pun leh nampak tau.. (tapi pastikan jatuh bwh lampu ler erk..jatuh dalam rumput mano nampak ha)

aku lihat segerombolan asap..upernye bhg kesihatan, kem. kesihatan duk menyembur memalam camnie..first time aku melihatnye wat time2 camnie

skg nie kan musim denggi dan chigku..so tuh yg kerap nyembur..aku tk tahan tul bau benda alah nie

musim cuti sekolah..parking pun kosong..klu idak kol 7 jer dah full ..jgn arap ler nk blik lewat atau kuar memalam..wpun sesaje gie pekene teh tarik atau tgok bola kt kedai mamak..sbb tuh la klu aku dpt elok2 parking kete..klu suruh kuar mlm aku maleh tul..mikior 2-3 kali..tk pun aku kene ler numpang korang ler..hehehehe
bab cuti sekolah nie..fenomena paling sibuk dpt adalah jemputan kenduri kawin..asal cuti sekolah je kawin..asal kawin jer cuti sekolah..camner tuh..hehehehhe! Aku pun plan nk kawin cuti sekolah gak tapi tahun jgn tanya..tapi kompom cuti sekolah!..hehehhe..maklum arr nk guna kudrat mak2 pak2 sedara anak2 buah kan bila lagik kan..sendiri mau ingt la..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...