Monday, March 23, 2009

Hot Air Balloon

Salah satu aktiviti yang diadakan di Putrajaya pada minggu nie..sekadar pemberitahuan..

Aku sempat pun gie malam sabtu tuh..belon pun tk dek ler terbang2..masa ptg jam 6 lbh tuh ader aku nampak dr balkoni umah aku belon terbang lalu tp xleh nk snap..adusss..camera plak tetingga dalam kete..sbb tghri tuh aku gie jmptn kawin kt klang...nk snap pakai henpon..almaklum arr zoom tak bape clear ler..setakat nampak cam semut baik tk yah snap kan..
lepas maghrib tuh sempat gak aku zasss ke tapak belon tuh..sebenarnya cari pemakan jer..sbb byk gerai2 org yg berniaga kt situ..buat bekalan kol 9 nti..nk g tgok konsert Af..hehehehe (duk depan tv jer)

tapi dalam perjalanan pulang..korang lihat ler kesesakan nyee...disini klu ada2 ape function pun..begini ler..satu lg masa musim pertunjukan bunga api dulu..harus lenguh kaki tekan brek jer (terperangkap di 'rumah' sendiri)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...