Wednesday, March 23, 2011

Misi mencari Uncle Bob....

Hehehehe..tajuk tak leh blah kan...cam ler aku wat jejak kasih mencari seseorang yang dipanggil uncle bob kannn...

nama jer uncle bob...tapi rupa paras adalah ayam yang seksi gitu...

Uncle Bob ini ada dijual di pasar tani disini setiap selasa & jumaat....digerai ayam goreng uncle bob adalah meramai....Q adalah panjang....dolu mula2 niaga sekeping Rm5...sekarang dah RM5.50..huhuhu

ada 2 perasa...ori & pedas. Aku tak suka yang pedas...sebab serbuk cili tuh bikin aku tersedak dan rasa pijar sikit kat tekak...*tekak mengediksss kan

taraaaaa..dalam gengaman...

misi kedua...pekena kueyteow hongkong...wpun aku tak penah sampai or lebih tepat takan sampai punya ke negara HongKong sanun itteww....maka menu yang ada ujung-ujung nama pun boleh lah... ;)

yang ini diorder dikedai makan kesukaan aku...restoren sukaramai sana...sebelum ini aku penah membuat n3 pasal restoren ini...murah dan sedap! my mak dan abah pun suka makan kt sini..abah aku yang cerewet bab makan pun boleh cakap sedap...camner tuhh...hehehehe..

Nota Hati: misi JJCM akan diteruskan... ;)

1 comment:

Anonymous said...

bole upload pic gerai uncle bob & kawasan berdekatan utk di jd kan landmark dlm mencari jejak uncle bob tersebut? sy cari x jumpa la pulak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...