Wednesday, March 23, 2011

Lunch yang membuatkan ko rasa tercekik.....tersedak!

Lunch yang dimaksudkan...

semangat aku nak makan ikan bakar tak leh tahan-tahan...dalam putrajaya nie susah nau nk dapat ikan bakar..hati dah terbayang satu kedai ini. Bukan tak penah pegi...dalam setahun tuh ada ler beberapa kali pergi. Tapi lunch semalam betui2 buat aku bulat2 biji mata bila ditunjukkan bil masa nak membayornya...

nasi, paru sikit, beberapa gelung sotong tepung (juz nk rasa sikit), telo itik masak lomak (my feveret), ikan kembung bakor + limau panas...total RM20.60

*aku rasa kalau KFC dinner set pun tk sampai rm20...makan kat rasamas pun ..abek ayam separuh ngan nasik satu set pun tk sampai rm20...adoiyaiii


plan asal teringin nak makan ikan pari bakor..sampai2 dah abes katanya....amek jer la kembung nie....tapi tk best..keras isinya..terlampau masak sangat jadik keras isinya ikan tuh...

lunch di kedai simpang kg abdullah baginda sana...korang rasa berbaloi tak?...bagi aku sungguh tak masuk dek akai...aku tak tahu bape dia charge ikan tuh...lain2 lauk tuh agak2 bape lah...

hati dok merungut ngan my fren...sbb dia pun terjebak sama...dia abek 1 ekor kan kembong bakor, telo asin separuh, bayam sejemput + air masak sajokk...total Rm10...hikss

Nota Hati: aku ingat kecelakaan jer bikin trauma...makan pun leh trauma

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...