Thursday, March 17, 2011

Bila napsu tekak nak makan itu ini....

Sejak baik sikit dari demam batuk-batuk nie.. tekak tak henggat asik bernapsu nak makan jerrr...

sejak kuar sepital aritu..kepingin nak makan ciken chop katanya...menahan seminggu dua gak nak dapat mende nih...iye la tataot ma benda bergoreng..udah diisuruh berpantang ...harus ler aku turuti nasihat itu kan...kang berdaulat plak kat aku

tapi disebabkan tak menahan.....semalam aku berbunyik-bunyik keinginan...demand kay nak makan ciken chop kat serdang sana....tak agak-agak kan...siap pilih tempat...hehehe

maka menyuarakan keinginan...sib baek mak yong nie pun sama keinginan selera dengan aku...maka seia sekata berjanji geder-geder after opis mahu terjah kesana... ;)

mulanya jalan ke arah steak house branch kt balai polis serdang sana tuh....tup-tup sudah roboh plak...itu maknanya punyer ler lama tak datang sini...sampai roboh pun kami xtahu...so kita geder-geder berlainan kete menuju ke puncak opss!!...ke branch lain...tapi still product steak house yang sama yeaa...kat area sini dorang ada 2 branch...

sampai sajer orang tak meramai sangat...tengok muka-muka kat dalam tuh pun semua jenis bru balik dari keje sama cam kitaorg gak.. ;)

hajat nak makan ciken chop....sekali sudah ternampak ini ler plak.....mata adalah merambang bila tengok menu....order jangan tak order...

makanan harus dikongsi.....cinta, kasih sayang, suami tak leh dikongsi yerr....*motip?

tapiii...ciken chop totap diorder gak...udah katanya teringin kan...kang ada yang balik umah terkonang-konang silap-silap tido pun mata terbukak...hish!

tapi bro nie letak black paper sauce tuh kedekut nau plak...nak mintak extra sos....maleh tul nak panggil budak2 waiter tuh...udah kalau jalan pun terkedek-kedek aku plak yang letih nengoknya...

gamaknya kedai baru bukak time-time petang kan...harus semua budak-budak tuh ngah 'panaskan enjin'..cube kalau malam...tahu ler korang cam lipas kudung..

up kan lagik dengan mushroom sup ciken...aku gak yang order..katanya ikut tekak aku kan...mengila-gila plak aku dok mengoder makanan...

mak yong ngan butak tecik(eisya) yang banyak mulut yang sudi melayan aku

suasana dalam steak house di serdang sana...segala-galanya western disini...next nak nerai steak & grill...

Mesti korang pasan..tak dek gambar minuman kan...tak tercekik ker kitaorang makan tanpa air...dan harus aku meroyan tahap 2.0 magnitude...

ast-last aku sound mamat tuh..'dik..kitaorang nih makan dah nak abeh..air tak sampai-sampai...akak tengok meja sebelah yang datang lambat pun dah dapat air'..'owh iye ke kak..(sambil abek resit belek-belek)...terus mamat tuh pergi nanya ngan group budak2 waiter sapa yang abek order meja 6..

macam ler aku mengoder air 3-4 gelas kan... segelas air pun berjam mau tunggu ka? Aku tak mahu minum sebab nk hirup mushroom sup sajokk

setelah dihantarkan minuman (jus tembikai segelas jer).....ingatkan nak gak dengar ko say sorry ke hapa kan...ke lautttt!!... eiii sabar jer la...

2 set ciken chop, 1 spaghetti, 1 hotdog + roti, ciken mushroom sup & 1 jus tembikai...total RM33.80....ok la

Nota Hati: lepas nih ape yang diteringinkan lagik.... ;)

2 comments:

strawbery said...

SIB baik AIR DIA THE BEST tau.klo idak i SUMPAH KEDAI TUE JADI SEKILO MAS.. YG UNTUNG AKU GAK..hahahaha..

TETIBE cam mau dengki jom pekene SAMBIL TEMPOYAK ..ada BERAN nak makan??...hahahaha...

Orchid said...

strawbery: sekilo jer ker..mana cukup aku nk rantai besar sauh kapal tuh kalau sekilo emas ko sumpah..hehehe
ko kan mmg kemaruk segala bemda dr doyan kan...tuh la berdaulat lagikkk..hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...