Sunday, March 20, 2011

Cerita 1: Penghijrahan Irma Hasmi.....Cerita 2: Seksi yang terlampau Miera Liyana

Penghijrahan baru Irma Hasmi...

alhamdulillah...penampilan terbaru selepas pulang mengerjakan umrah baru-baru ini Irma telah bertudung...sweet sangat...

Rugi la ko nabil...wat perangai lagikk...*lu pikir la sendiri

Gossip kedua:

Korang nampak ape yang aku nampak kat budak nie?

Miera Liyana...artis muda ni penah berlakon dalam drama bersiri Kamelia Katrina di Astro tak lama dulu....dia yang berlakon memegang watak adik kepada Elyana...


Ketika wartawan GUA menanyakan penampilan sebegini...ini jawapan dier...

Saat ditanya, tidakkah dia bimbang pakaiannya malam ini akan mencetuskan kontroversi, Miera Liyana, pelakon drama Kamelia Katrina memberitahu wartawan Galaksi, “Nampak sikit je. Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan.”

Kalau korang nak dengar penjelasan lebih Miera, jangan lupa tonton Galaksi minggu depan di TV9, 9 malam.

Kelainan ler sangat kannn...lu pikirlah sendiri!!

Betul jugak stekmen Wardina " artis kita tidak boleh dijadikan ikon"..tak semua....tapi disebab salah seorang sebegini maka semuanya terkena tempias...

Ape2 pun tak sabar aku nak nengok Galaksi minggu depan...hikhikhik

Kredit: Budiey , Beautifulnara

Nota Hati: Dunia artissssss...

2 comments:

Cik Kamoo said...

gila!! nampak kelainan apanya...nampak tetek ada la! mcm dia sorang ada

Orchid said...

Cik Kamoo: mmg giler budak nie...elok lepas nih kene gam terus tk kuar paper or tv..padan muka..buat maluuuu kaumm jer!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...