Tuesday, October 27, 2009

Semalam yang trajis..

Semalam petang agak lewat aku menyelesaikan kerja-kerja tertunggak..bos baru banyak keje-keje yang telah siap dirombak..leh gitu?..harussss aku menjadi mangsanya..
nguap-nguap aku wat koje..lenguh satu badan dibuatnya..berpinar mata aku duk hok ngadap pc lelama..haus sudah jejariku suda....Stop ngomelan aku nih..huhuhu

Ekceli dalam kol 7 aku bergegas mau pulang ke teratak..dalam aku nunggu pintu lif itu tertutup..aku meraba-raba dalam handbag untuk mencari kunci kereta dan check kunci rumah sekali..dua-dua jambak kunci tuh aku pegang sambil aku cube untuk 'menyantumkan' nya kembali menjadi satu..kira 2+1 arr..

aku tengok pintu lif tak tutup-tutup gak..dah seriau gak aku..bukan takoot okey..cuma dik non nie serammmm jer tak mau 'kejadian' lama berulang kembali..tengg..tengg...tengggggg....grrrgrrr

makan minit jugak ler pintu lif tuh tak tertutup..zupppp! terus aku melangkah kuar..sedang aku melangkah betul-betul pintu lif tak semena-mena kunci yang ada kat tangan aku leh terjatuh betul-betul tang cowong nun jatuh ke bawah cuma aku dapat dengar..'tinggggg'..sayup jer..apakahhhhh???

gini ler riak muka aku..ohh no!..alamakkk!..
uhhhhh.. time nie kepala ligat mikior camner aku nk masuk umah ku sendiri

Rasa nk nanges okkk..uuwaaaaaa..makkkk!

jiwa wanita cepat tersentuh disaat-saat ini tiada sapa dapat menolong aku
* mmg ler tk ada bantuan dik non oii..ater maintance opis pun udah balik semua..
*sambung nangess..


Nota Hati:..nangess lagikkk

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...