Friday, October 9, 2009

Reborn Massage

Lepas selesai urusan di sepital aku bergegas ke dengkil..servis kete aka binatang peliharaan aku..heheh!..tukar belt ekon yang sejak 2 mejak nie bising sakit halwa telinga aku..part servis solosai!..walaupun aku wanita bab2 pegi servis kete aku buat sendiri yeaaa..*see my leg ma..clap clapp! cayokk cayokk

gie bayor segala bil bebagai...solosai! Gie alamanda membeli makanan si omei..then trus ke reborn untuk massage2 kakiku..agak kecapekkan aku arinie

sebelum itu kaki uols akan direndam ngan batu2 bersama air suam dalam 5-10 minit sampai air tuh kering dalam tab tuh yea..mula2 masuk kaki mmg terasa kepanasan yg terlampau tp bila kaki uols dah mencecah kedalaman lelama tk rasa paneh pun..juz nice jer..

bila air dalam tab tuh dah kering..kuarkan kaki..maka sepantas kilat dorang nie akan gosok-gosok n mencuci kaki n jejari kaki uols..uhh best


sessi massage2 berlangsung..si yin nie mmg best..walaupun cakap malay tk bape betui apetahlagi omputih tp dia faham ape yg kita cakapkan..first2 sekali urut tuh mmg ler sakit..maklum arr bunga2 urut dulu kan..lelama best leh lolap dibuatnya..sejam lebeh jugak siap ngan massage belakang kepala n pinggang uolls..

disudahi dengan menu nie untuk bekalan makan malam terus balik nk merehatkan kakiku sesudah diuli2 tadik.. :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...