Tuesday, October 27, 2009

Pagi yang menyentap jiwa..

Kesinabungan stori trajis semalam..awal pagi semangat pepagi alam aku kol maintenance opis aku nie untuk meminta bantuan kes semalam (kunci jatuh dalam lubang lif)..aku pun bercerita ler dari A-Z camner terjadi..

Then mereka itu memaklumkan bahawa untuk mengambil kunci tuh mereka akan charge okkk..bape?..50 hengget!! lorrr kene gak kerr..*terkezut dik non tauuu..Sebabnya yang jatuh tuh barangan personal..tapi kalau barangan opis (kunci opis ke) tak yah bayar..bolehhh dia cakap camtuh??

Kenapakah mereka-mereka ini sungguh kijam terhadap wanita yang lemah seperti aku..oohhh tidakkk!!..Maka aku pun mengadu domba kat geng-geng main guli opis aku nie....dalam pada itu ada gak hamba allah nie sugges kt aku amek dawai ujung letak chewingam kunun-kunun tiru iklan si Dafi amek kunci jatuh dalam longkang gitu..*heh!! sempat ko wat lawak okkk!!..Aku pun bersms dengan my bro tanya camner..

My Bro: dari bayar 50 hengget baik ko duplicate jer kunci tuh..bape byk ko leh dapat kunci lagikk...(sib baik my bro aku nie ada pegang kunci duplicate umah aku..kalau ada pe2)

Aku: terkesima (ada logiknya tuh)

My Bro: then leh tambah lagikk...hari nie leh arr jatuhkan lagi kunci kt lif sebelah plak yer..
*uhh! makan dalam okeyy bila my bro berkata-kata..

Aku: terus sentappp!!

So dipendekkan stori..aku kol balik mereka itu maklumkan..next service lif..kalau mereka-mereka itu ada jumpe plz kontek my number okk..(tqvm adik maintenance itu..ai lap u lah!hehehe)

Petang nie jugak aku nk duplicate kunci..itu jer tinggal satu-satunya kunci teratak aku..kalau idak aku berumahtangga dalam kete plak..


Nota Hati:>> kepala berserabut..

2 comments:

strawbery said...

akak cakap kat maintenance biar akak jerk yang bukak sendirik lif tue... so tak yah bayar 50hengget...

50hengget tue bleh dapat sebijik kek baskin robbind tau...

Tuan Punya Blog said...

Jue > baskin robin??..uuwaaaa sambung nangesss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...