Friday, October 16, 2009

Lunch yang ditaja

Hari ini ada makan-makan sket yang ditaja pemberian ikhlas daripada pn chik asiah kita yer uols...beliau akan berposting ke kastam ipoh mulai next week..*selamat bertugas ke tempat baru yerr..


bila ada majlis camnie ataupun pertukaran selalu kita/mc akan menyebut orang/mereka yang "diraikan"..apakahhh pemergiaan seseorang itu 'diraikan'..eiiii cam disuruh-suruh jer kan atau dalam bahasa kasar suker nau kalau kita tukar gamaknya...cam tk ikhlas jer bunyiknya kan...so marilah kita bersama-sama 'mengharamkan' penggunaan 'diraikan' untuk majlis sebegini kan...xsesuaiii yoo! Pertukaran beliau amatlah kezutan dalam seminggu nie..sememangnya penghijrahan ini adalah kehendak dan keinginan seorang ibu untuk bersama -sama dengan anak-anaknya yang berada nun jauh di sanun itu...itulah pengorbanan wanita, isteri dan seorang ibu yer anak-anak...

tuan punya diri pun agak kebizian terlampau untuk menyiapkan tugas-tugasan terakhirnya sebelum di ambilalih...next majlis kami akan menjemputnya kembali berkunjung ke sini semula..

nasi ayam yg cukup melazatkan

kasi gegar skeet nengok dari dekat..yumii yumii
saje jer aku banjirkan atas nasik dengan ayam tuh ngan adik badik kicap+cili+sup...tak koser aku nk bermangkuk-mangkuk bebagai..leceh!!..nanti masuk dalam perut bercampur gak kan..hehehheh ;)

ayor sirap + oren

yang nie pun aku kocok-kocokkan kedua-dua jenis air nie dalam satu kira 2 in 1..
maka terhasil arr air kenduri kawin (selalunya gie kenduri kawin jenis air nie ler yg dijamukan..klu bukan sirap oren..klu bukan oren sirap...kan kan.) *uols paham ker ape yg aku bebelkan nie..kira halal jerlah kan..hahahaha!..totap sodappp leleh gitu..kelas mantop!


Nota Kaki:..benda-benda atau makan yg free2 nie mmg sodap jer kan kan...;)

2 comments:

strawbery said...

memang SODAPPPP...tambah2 orang belanja SODAP dia lain mcm la kak..hahahaha

Nur said...

memang yer lah..makan2 org belanja nie mmg rasa camtuh erkk..kalau kene duit sendirik rasa cam pahit sampai kedalam jer kan..silap2 selalu jer sakit perutt..;) *larikkkk kejar arrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...