Monday, October 26, 2009

Selamat Menunaikan Haji

Saat-saat untuk tetamu-tetamu Allah nie menunggu giliran untuk ke sana (mekah) begitu juga dengan sahabat-sahabat aku...mendapat berita ini amatlah ditunggu dan mengembirakan hati mereka semua..tak ada sapa yang tidak mahu menjadi tetamu Allah di tanah suci Mekah kan..

Insy'allah jika ada rezeki..usia yg panjang..aku, kamu dan kita-kita akan merasai menjejak kaki ke sana jua..
yang ku panggil kakak ini ( beliau yang bertudung kuning) adalah teman opis aku semasa di pejabat SUB di MINDEF..selayaknya menjadi seorang kakak yang begitu baik kepada adik-adiknya..aku menghargainya. Aku mengenalinya sudah 10 tahun gitu.

sabtu lepas beliau menjemput aku untuk ke kenduri kecil-kecilan bacaan yassin sebelum berlepas ke Mekah pada 26hb ini (hari ini)..aku idak ler beria nk snap-snap gambo masa kenduri ini kan..maklum arr tak sesuai benor rasanya aku nk gedik-gedik plak kan..uhhh no no no tak sesuai okey..akak-akak nie semua otai dr aku..masa tuh aku ler adik yang paling bongsu dikalangan mereka..skg nie pun masih muda ape..*u see ada yg tersenyum bila aku cakap camtuh kan... i know ma..

Untuk Kak Salimah dan Puan Rihaida serta teman-teman yang lain ku kenali mahupun tidak..selamat pergi dan kembali semoga mendapat haji yang mabrur...aminnn..

Nota Hati: terasa memanggil2 untuk ke sana..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...