Monday, October 26, 2009

Masa untuk merehatkan dan mencantikan diri

Selepas dari majlis kenduri rumah Kak Salimah kami berdesup ke ampang point..kunun-kunun mencari sesuatu yang diingini..tetapi sesuatu yang dicari itu tak ada yang berkenaan di hati plak..Pusing-pusing cari akal untuk memanjangkan langkah lagi..heheh

Aku bgtau teman co pilot aku untuk merehatkan diri n buat facial..dari aku yang bercerita teman aku plak yang begitu excited sakan untuk membuat rawatan plak..alamak terlebeh suda!..
sebagai teman yang baikhati dan perihatin gitu maka aku sebagai pilotnya..gigih aku membawa dia ke salon itu..

Masuk jer ke sini mata aku dah start layu cam bunga lom kenen siram ayor rupanya..tak tertahan nguap-nguap jer..maklum arr kenduri tadi dijamu dengan nasik beryani bebagai..harus penyakit nk tido tak semena-mena datangkan..teman aku excited wt facial..aku sekadar menemaninya sajer..tgok dia..baca majalah..tgokkk dia..baca majalah..sudahnya aku yang terlelap kt katil sebelah dia..boleh? * sila percaya yerr

So layan jer la candid yang sempat aku snap yeaa..mata agak kemengantukkan teramat..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...