Wednesday, October 14, 2009

Kemaruk mencicah

dua tiga empat mejak nie aku hok duk kemaruk mencicah buah ngan asam...nie gara-gara berkawan rapat ngan mak buyung jiran depan aku nie..tak pasal-pasal aku terjebak sekali dalam team cicah mencicah nie..

sekali suap mana leh tahan kan..leleh kecur air liuq beb!..walaupunnn mata mengenyit2 menahan masam-masam buah nie...tp sodappp punya pasal non stop kauuu...dah arr port mencicah kt meja aku..so dah tentu-tentu godaan begitu mengujakan...

semalam ditaja jambu batu...arinie ditaja lagi buah epal plak...jumaat nie ada org iteww nk taja lagikk...buah ape erk..wait n c!

aku?....aku juz nyediakan asam candu aka dadah nih jerrr..*hehehe
sekali cicahh.. ai tell u tk leh berhenti uols..* nangis meraung klu xdpt nih

Nota Kaki: rezeki jangan ditolak...

2 comments:

strawbery said...

TAHUN nih adalah TAHUN orang mengawan.. so paham2 je la erk... ahaaakkksss larikkkssss sambil garu ponggong...ishhh buruknye kelaku...

Nur said...

uhh aku terbayangkan 'seseorang ' yang serupa kt zoo arr..*larikkkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...