Friday, April 15, 2011

Cenderahati Perkahwinan & Cupcake.....hadiah kepada untuk semua...Berkat DN Enterprise..

Kali ini aku dah tak ingat kali keberapa aku publish mengenai Berkat Ent. ini..disebabkan banyak pertanyaan dan permintaan melalui ym, email, fb......maka gigih aku mengupdate sedikit sebanyak...

Purata pertanyaan dan pemintaan adalah dikalangan bakal-bakal pengantin...iye la..kalau orang nak kahwin tentu order ribu-ribu takpun ratus-ratus....tapi dun wori...bawah tempahan 200..masih diterima jugak ;)

Tengahari tadi..aku berkesempatan 'lari' sekejap ke sana..untuk mengambil tempahan cik aweks cute ini....untuk menokok tambah kek-kek menchomel sempena birthday party esok.

dia order 50 biji....so kami campur perasa...ada oren, pandan, coklat...ada 3 pilihan semuanya..

ini ler rupa paras cupcake yang comel itu...siap bertudung bagai..selamat dan cute kan...yang penting kalau nak diberi kepada tetamu pun ok..tak ada ler ko bimbang rosak ke hapa...kalau simpan dalam handbag..elok jerr..

pilihan kami nak yang ada bunga...gegirl ma...so kalau korang nak letak gambar cartoon tuh boleh...macam-macam corak ada...yang gambar atas nie asas ajer..kalau ko rasa nak ada penambahan bagai kat atas kek tuh..bagitau jerr..


pesen-pesen kepingan coklat ada jugak...siap ada print gambar-gambar karekter cartoon lagi...


yang kotak panjang tuh...untuk gift baulu gulung.....sempat aku dijamu dan merasa hot-hot dari oven..sedappp...disapu dengan jem nanas...jem nanas adalah buatan sendiri.

pilihan kotak dan bekas-bekas untuk tempahan

cute...cam handbag..ada tangkai..senang tetamu nak pegangkan

yang nie kotak untuk bauhulu pecah lapan...macam-macam kaler ada

nampak tak?...ini ler lokasinya..terletak di Jalan kebun..dengar jer jauh..Klang...tapi hakikatnya masih dalam area Shah Alam jerr...melalui Proton Hicom sana...berdekatan Kota Kamuning..Bkt Rimau sana...terus jer...sampai jumpe tol..then tengok singboard ada tulis..Jalan Kebun blah kiri..

Nak tahu lebih lanjut...sila CLICK SINI . kalau korang segan silu nak kol Kak Ani..dun wori boleh tanya aku jugak....itupun yang mana aku tahu ler eh..leh buzz..hehehehe

Nota Hati: setiap kali ada majlis..disini ler aku mengordernya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...