Thursday, September 23, 2010

Sambutan Rumah Terbuka Jabatan Perdana Menteri (JPM) 2010..

Semalam 21hb sambutan majlis rumah terbuka Jabatan Perdana Menteri diadakan di PICC...sebelum ini diadakan ditapak persekitaran bangunan JPM sajokk...tahun nie di buat didalam dewan yang besauuu.....yang penting sojukkk....ada ekon..*suker sukerr


Tahun nie justice corner bukak gerai segala jenis putu...ado putu piring, putu mayam, putu bambu..

Setiap tahun setiap jabatan dibawah JPM digalakkan membuka gerai makanan...lain dari lain...katering pun ada gak.....cuma gerai-gerai nie nampak meriah lagi arr dengan berbagai konsep dan deco yang lip lap gitu..hehehe.! Satu lagi sonang macam-macam boleh kita pilihh nak makan ape..idak ler menghadap satu tempat sajerr

Dihari kejadian umat nya sepenuh-penuh dewann..

korang layan jer la gambar-gambar yang berlaku dihari kejadian yeaa...jommm layannnnsss! ;)

Ucaptama oleh YAB Perdana Menteri Dato'Seri Najib bin Abdul Razak

Isteri PM Datin Seri Rosmah turut sama memeriahkannya...disebelah yang bertudung tuh isteri TPM kita

wakil-wakil pinggitan dari justice corner... ;)

dihadapan gerai justice corner....serba hijauuuuu

cepatt-cepatt....kene susun-susun dalam bekas nie sonang dorang pakai abek sajokk

wakil dari appeal court...*wahh cayalah uols..baguih baguihh! *clap clap

laluan karpet merah ke dalam dewan & ruang legar dewan

candid-candid

selingan hiburan...namapun raya kan..penuh ngan lagu raya..

candid-candid geng-geng bas sekolah appeal court & federal court...

gerai-gerai....macam jabatan joint bersama...

terima kasih daun keladi....tahun hadapan kita jumpa lagii...insy'Allah

Nota Hati: kemeriahan syawal masih terasa...

2 comments:

♥ EeiNz ♥ said...

ape makan best jamuan ni kak. kin 1st time x gi tahunnih. heheh..risau la. perut boyot2 nih takut kene siku ngan orang ramai. gi alamanda je la jawabnye aritu ..hehehe

Orchid said...

Ekin > kalau dah jamuan camnie penuh ngan umat memang berlaga siku vontot lagikk..kira sonang cakap macammmmm adaaaaa...antara larat tak larat jerr..ekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...