Wednesday, September 8, 2010

Salam Lebaran Aidilfitri 1431H.....syawal menyusul tiba

Bingkisan syawal ini untuk kalian semua yang aku sayangggg...luv u all!

Salam aidilfitri untuk semua teman-teman yang mengenali aku.. my bloggers.....and to all of my lovely readers...

Disini saya mengambil kesempatan merendah diri menyusun sepuluh jari memohon ribuan ampun maaf andainya ada terdapat sebarang kekhilafan tanpa disedari.....maaf jua jika ada tutur kata, perbuatan, bait-bait nukilan saya di blog nie yang menyinggung perasaan dan hati...Selamat hari raya ..maaf zahir batin.

yang memandu pulang berhari raya di kampung...drive carefully kay.....ingat orang tersayang dan disayang. Yang jadi co-pilot jangan plak tido yerr....pot pet pot pet ngan orang sebelah tuh..kalau penat ngantuk berhenti berehat......hehehehe.

semoga perjalanan kalian semua selamat pergi balik....Insy'Allah jika diizinNya...kita berjumpa lagi seminggu dari sekarang...jangan lupe balik korje tauu..hakhak!..Kita sambung beraya di sini plak...sesapa nk buat open house lepas raya...jangan lupe jemput aku..*wink wink


Nota Hati: hati yang kian berlagu riang....la la la

2 comments:

.::Lynn::. said...

'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI' maaf zahir

Orchid said...

Lynn > selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir & batin..sesama ler kita bermaaf-maafan yerr..kim salam ngan omak yo..lama tak makan kastad jagung & talam keladi..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...