Thursday, June 18, 2009

Teh 3 Layer

Balik keje dah lewat menyelesaikan tugas2..then trus zass kedai mamak presint 9..pekena roti canai n ayor nie..punca nye aku terlihat tergantung nye iklan ayor kt kedai nih..so atas rasa kemuskilan aku ingin menerai nye..ikutkan tajuk nye 3 layer..tp aku nengok tk bape nk menjadik layer nye..sbb menurut cakap member seperminum aku nie cakap..kalau ikutkan layer dia ala2 pusing2 gitu..maka mengoder ler ayor nie. Dikatakan suku sakat teh ais gak cuma rupa bentuknye berbeza..rega nye?..kira leh dapek teh 2 gelas arr untuk satu gelas ayor berlayer nie..ermm..dah leh agak kan..


~ sedutan pertama rasa cam buah rambai (taste tekak aku ler) ehh!..korang tau ker camner bentuk rupe buah rambai?..klu tk tahu..tk dapek den nk nolongnye..sbl minum harus mengacau sehingga sebati then ada rasa kelainan disitu..tp harus ada kesedapannyee.. ~ xleh amalkan selalu nti aku jadik kroni pengunjung setia kt kedai mamak nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...