Thursday, June 25, 2009

Fried Pasta 4Bekpes

Pagi nie jam 6.30 aku dah berkecah didapur..menyiapkan bekpes ala2 taste tekak mat salleh pepgi nie..tk penah2 dibuat aku memasak mende alah nie..klu abah aku..kompom tk makan benda2 pelik nie..ahaks!..so dengan jayanya walaupun pertama kali aku memasaknye..zasss!! kite tgok2 nyambil menahan selero yer anak2..

Dijamu kepada kengkawanku di opis..bertuah mereka2 itu mendapat sahabat sepertiku..


amat menarik tertarik ko mmg malatop!..siap mendapat tempahan lagikkk dari mereka2 iteww...tocey toceyy!

Nota Jejariku: kepada kengkwn2 yang duk tanya2 bila nk wat makan2 lagik tuhh..yang pernah merasai masakanku..nantikan masakan selanjutnya jika aku ada kerajinan yerr..aku sememangnye dilahirkan untuk menjadik seorg chef tp atas teknikal serta salah asuhan maka aku menjadik chef didalam familyku sahaja..trajiss trajis! dan sesungguhkan impian aku nk bukak restoran..ok tak? ada sesape gula2 daddy ke..gula2 mommy ke..taukeh balak ke..nk seponser modal erk..dialu2kan..kehkehkeh!..Ai love cook men'cook' nie..!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...