Wednesday, June 24, 2009

Pengiringku disetiap pagi

Every morning..nk melangkah kuar umah..dier ler insan paling sibuk nganto aku ke pintu..tapi jgn ingt iring sebarang iring yer...ader maknaaaaa..

pot baek landing ateh almari kasutku setiap ari..


membuat aksi2 sarkas untuk usha2 aku bwk dier kuar..


yg penting tgn sungguh sopan gitu..anak didik yg berhemah..baguihh baguihhh! amalkan selalu yer

Si omei nie setaip pagi jugak sebelum aku gie keje terpaksa bwk dia kuar area balkoni n ruang jalan kaki ke lif untuk kaki kaki tangan dia excise..ala2 joging gitu..wpun tuan nye idak berjogging..cian aku tgok asik pusing2 dlm umah jer ..dah la umah tinggi melangit. Agak2 dalam 10 minute di meronda lawat kawasan..aku anto dia masuk umah dan aku meneruskan perjalanan ke opisku..shif ptg part ke2 kene bwk dia kuar lagi..tp tggu aku balik koje lerr..itulah kerutinan nyee..bela bela gak..tp kucing nie jgn bg dia stress..jgn asik dikurung jer..doc vete aku cakap..kucing pun stress gak..klu dia terlampau stress..bulunya akan keguguran..cam kite gak..stress tp bukan gugur rambut..tapi memutih rambut tuh..ahaks!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...