Wednesday, June 24, 2009

Ice Skating D Sunway Piramid

Ice Skating..bes nye klu dapat main kan..luncur2 gitu..(uhh! dapat membygkan klu pakai skirt pendek kombang2 sambil berlari meluncur ala2 kaki terangkat2 then muka yg gebu nie disapa ditiup angin..cehh wah)..


bes nyee..aku ada rasa keinginan disitu..

Belum sempat lagik aku membukak mulut untuk melahirkan rasa keinginan itu..tetibe adik aku berkata2...

Boy: ko tau aritu ada ke si ogy ajak aku main nie..uhhh! beragak2 ler nk ajak main pun..klu terer tk pe..kang jatuh ntah untuk sekian beberapa kalinya..wat malu jerrr..Lagik malu klu paparazi yg mengenali ko kandid time tergolek dog..masuk buletin utama lagikk...aku tk nak..tak nak ngaku sedara dah..( sambil golak2)

Aku: terkesima sejenak..dengan muka cam musim luruh..dengan longlainye aku meninggalkan tempat kejadian itu...

Nota kaki:..apa yg korang rasa dari kata2 nye itu..itulah yg aku rasa...trajis trajis!..sob sob sob!..uwaaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...