Monday, January 4, 2010

Dam Dam Dum New Year....Gerhana Bulan Separa..

Malam tahun baru aku melepak kt umah jerr..sambil layan tgok tv..pukul rata cenel tv bertentang perihal konsert di ambang 2010 dan juga coret-coret peristiwa tahun 2009...stesen tv memasing plak berlumba-lumba menayangkan konsert di malam tahun baru...

Lepas tv bersakan-sakan perang bunga api kl..tup2 di area rumah aku pun sama meriahnyatapi meriah secoik jerr....jadik arr penyedap halwa telinga dengar dentuman bunga api..tapi bunga api nie budak-budak kt aprt aku yang membakornya....tahun nie putrjaaya idak ada sambutan tahun baru..kalau idak ada gak bunga-bunga api nie..suram jer suasana tahun nie....huhuhu

dalam-dalam tengok bunga api tuh duk dalam hati bertanya berkata-kata jugak..sanggup budak-budak skull nih saving duit nk beli bunga api nie..rasanya bukan murah beb jenis bunga api cam nie kan...maybe masa coti skull buat part time tuh yang berduit mereka nie..setahu aku boys nie time cuti skull rajin ada menerima dibook untuk bermain kompang masa majlis kawin..so tk heran dorang dapat extra elaun kan..pandai cari duit yeaa..bagus baguss!

dalam pada itu jugak peristiwa gerhana bulan separa juga berlaku selepas detik jam 12 malam...layan jer la..foto2 yang aku snap di malam tuh..sememangnya gerhana bulan menerangi malam tuh..tapi ditutupi awan


Nota Hati: senyuman ada makna...

1 comment:

Unknown said...

Kak Nur..sile kan g tgk batik kat blog sye..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...