Wednesday, January 27, 2010

Rotiboy Yang menYentap Jiwa Menusuk Kalbu


One is never enough...buns to die for!

Dolu-dolu aku paling kemaruk ari-ari sanggup pergi alamanda beli pemakan nie..
sampai satu tahap aku dah muak giler sampai berhari-hari gak la aku asik dok terbau jer baunya yang semerbak tuh...

sejak tuh aku dah tak membeli lagikkk...jemu tahap gaban..

makan tahun gak aku tak membelinya...entah camner tetibe lunch time tadik boleh terbau harumannya terus jer menonong aku masuk bakeshop membeli...tak henggat membeli sampai dua..hahaha tamak napsu tui..ekeke

owhhhhh..mavelesssss!!..tang rangup-rangup tepi tuh paling melazatkan sekalikk..

sebelum makan pasti aku memulakan dengan mencium bau-bau buns tuh dolu..amek feel..hahahaha *giler aku lepas nie kene kutuk kaw-kaw ngan korang kan...satu tabiat giler sudah diketahui umum..*pitammmm

dah sememang nya tabiat aku suka mencium sesuatu sebelum aku makan..tak kisah lah kuih ke..lauk ke..macam-macam arrr..ntahlah ngikut perangai sapa lah aku nie..sampaikan ada seorang anak buah ada tabiat cam aku gak..ekekeke

meh sini aku ada stori kelako nk citer nihhh..dolu penah aku gie kedai kunun-kunun nak beli ikan pari hari weekend kan ingat nk membakor ikan pari cicah air asam..perhhh terliuq plak da!..

sebelum membeli tuh mesti arr aku cium bau-bau dolu ikan tuh kan..kadang-kadang ada yang berbau ada yang idak kan..

tup-tup si mamat yang menjual tuh siap cakap..'dari ko cium ikan tuh ada faedah jugak kalau ko cium aku nie'..hahahaha!! sapa nak jawab tuh..apalagik terus aku jeling tajam sambil tarik napas dalam-dalam siap dengan muncung tahap maksima punya muncung mulut...


Nota Hati: yumi yumiii

6 comments:

Unknown said...

Hahahhaha..Kak Nur, mamat jual ikan yg suh Kak Nur cium die tuh ensem ark????hahahahhaha..

Orchid said...

Iena > tuh arr..kut kalo ensem berbaloi2 gak kan..hehhee *matik aku stekmen camnie. Mamat tuh berniaga runcit depan umah masa ai duk menyewa kt kg baru dolu..so mmg hari2 usha2 ngorat2 time ai pegi balik korje..hehehe

zielalala... said...

org pn sama la kak..dulu masa keje kt kl kemaruk sgt ngn rotiboy ari2 nk mkn..smpai 1 masa jadi muak..skang ni dh lamaaaa sgt xmkn..

Orchid said...

zielalala > kannnnn..time kemaruk dolu tk leh tahan2 kan..klu leh jam-jam tuh nk gie beli sampai tak dan masuk kete sampai jalan leh ngap-ngapkan..so kerana sudeh lama sgt xmkn seharusnya ko pegi menziarahi bakeshop tuh..manatau keinginan datang lagikkk...;)

payiet said...

Mmg menyentap kalbu roti nih

Orchid said...

payiet > uhhh kalau dah menyentap kalbu nih nk lebey sentap lg makan dalam kelabu..feel2 terus tetido...hehehe * aku tak melucahkan?..hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...