Thursday, January 14, 2010

Jom Swimming..

Weekend lepas...seperti biasa sudah perjanjian dibuat dengan gegirl aku nie....punyer ler bersemangat nak mandi kolam...sejak dari tenghari ape yang aku suruh semua dia buat..time lunch suruh makan nasik lauk sampai abeh...licin pinggan...lepas makan aku suruh tido...terus naik katil tido...hehehe!

biasa ler budak-budak time nie kalau nak sesuatu ape yg disuruh semua sanggup buat asalkan dapat...aku apa lagik suker-suker nau buat tambahan deraan kt budak-budak nie..* sila jgn ikuti tingkahlaku nie yeaa..not guddd..

Biasanya tempat mandi nie aku suka pergi dekat-dekat pullman hotel tuh..jeti yang selalu event international or local buat kat situ..kat situ best macam-macam jenis saiz dan kedalaman kolam ko leh berenang...untuk budak-budak air sampai buku lali pun ado..tuh sesuai yang umo 2-4 ok arr..Nak yang saiz olimpik pun ado..tapi syarat uols kene mandi pakai suit mandi ler erk..

muka ceria walaupun harus menunggu sehingga hujan reda..
baru leh terjun kolam..

muka sedey..dipaksa bergambo plak...sebab dalam hati udah tak sabar nak masuk kolam...sabar yeaaa eicha..ujan lagik arrr...

Nota hati: fikiran harus relex..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...