Friday, January 22, 2010

Bercuti-cutian...

Mulai malam ini aku akan bergerak balik menuju ke kampung halaman asmaraku nun berada disanun...

Omei diantor boarding dihotelnya....bubyee omeiii..muah muah muahhh! jangan ngorat2 miang-miang tauuu...u kan masih teruna..auwwww!!...wahhh gituuu ;)

minggu nie aku nk belasah rest secukupnya..jejalan sepuehnya..
menghabiskan belen-belen gaji bulan sudeh..hahahahha *stekmen poyo..ekekeke

maka dengan itu selama 5 hari ini blog aku kesunyian tanpa n3 terbaru..
saje maleh nk bawak lappy senonit aku tuh....sebab anak-anak buah aku rajin buat serangan hendap bila nampak aku balik bergalas beg itam...teng teng tengggggggg...

Arap-arap doyan-doyan belakang umah aku tuh gugur ler...leh kitaorang kenduri doyan lagikk..rambutan?..ermmmm dah masak kut..gila kan....time musim buah jerr anak-anak cam jadik keluang man...hahahahaha * pitammmm

Next week aku akan kembali untuk mengvakum mana-mana yang berhabuk yeaa...

Doakan aku selamat sampai ke destinasi..selamat pergi selamat kembali...

Jue > amanat ko tuh..nanti aku fikirkan erk..*larikkkkksss hehehe
Sue > yang pasti aku bukan balik kawin ma..* sila tahan napas..ekeke
ernie > mata ko dah elok ke?..dah masuk opis..leh arr cover-cover korje den yeee..* kijammnya aku..hahaha
Izati > musti ko rindu sebab jiran belakang umah ko nie senyap sunyi tanpa hiburan kan..
Zaidah > ko kene pasang side mirror tau...huhuhu makan dalam ma..hehe

Nota Hati: saat ku idamkan

6 comments:

Unknown said...

Kak Nur-bawak balik doroian yg fresh punye..hehehhe

Kak Aidah said...

kalau ada durian hantarlah kat akak di kuantan ni

payiet said...

Slamat bercuti ya

Unknown said...

ye koje den buat ...buah dorian yang di lupa bersamaan ikan patin yang sodap tue,....hehehheehhe

strawbery said...

MAU jugakkk buah durian .... sambil tepuk2 perut.. :)

Orchid said...

Ina > Doyan tk leh bwk balik...ai dun like ada bau-bauan dalam kete ai..so ai makan di kampung sajokk..hehehe..* ya ampunnnn ;)

Kak Aidah > bukan tak leh nk pos..dah tanya pos opis..dorang cakap tiada services anto doyan arr..sampul tak muat..ekekeke

Payiet > iyo terima kasih..selamat segalanya percutianku kali nie.. ;)

Amybebeh > doyan?..baca stekmen aku pd ina kt ateh tuh..ikan patin tuh ado..sabar erk...tunggu aku ada mood nk masak..ai plan nk masak asam podeh..apecam?..hari ape erk..ermmm..? ;)

Jue > ko nk doyan!!??..uiii dolu iyo iyo o tertutup hati ngan doyan sampai bau doyan pun ko meroyan yea..skg bru tau penangan doyan..itu namanya berdaulat ..hahahha ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...