Monday, January 4, 2010

Selamat Pengantin Baru...Hanis & Handri Firdaus

Impian menjadi raja sehari yang vogue & meriah dalam sebuah perkahwinan sememangnya menjadi impian semua bakal pengantin kan..termasuk teman aku niee impian majlis ala-ala inggeris katanya menjadik pilihan..walaupun tidak dibuat di hotel....ianya dibuat di dewan ampang jaya tapi kemeriahan serta deco ala-ala klasik yang amat cantek sekalikkk...Tiada paluan kompang tapi diiringi kumpulan anak-anak muda nie..aku pun tak tahu ape nama mendenye yang dorang dok hok niup tuh..ape erk?..rasanya asal-usul alat music nie dari scotland kan..*wink wink

Jom kita layan gambo-gambo..aku maleh nak beria-ria snap bebagai..maklum arr orang agak keramaian di situ...lagipun aku better duduk dari nak berjalan-jalan menyelit-yelit untuk snap gambo..photographer nya saje aku tengok udah 7 orang termasuk videoman..huhuh dasat 'twin' aku niee punya glam weddingnya..

suker nau aku tengok pelamin tuh ngan wall papernya..konsep 2 kaler jerr...puratanya malam itu dimeriahi dengan kaler..putih..hitam..silver

Pasal ape aku digelar 'twin' ngan dia nie..dolu-dolu dia nie opismate aku masa kt Bangunan Sultan Abdul Samad Jalan Raja, KL depan dataran tuh arr..selalu di'twinkan' oleh rakan-rakan opis mahupun bos..sebab lebey kurang sama jer rupa paras tembumnya...hahahaha

twin aku nie anak sulung perempuan...kira ayahndabonda menerima menantu sulung dalam kuarga..tapi sebelah lelaki..anak bongsu...so teman aku nie kira menantu bongsu dalam family asbennya...pandai ko pilih pasangan dan mertua yer anis..hehehe

Nota Hati: selamat sudehhh...

2 comments:

payiet said...

salam, im new here hehe. nice blog

Orchid said...

payiet > salam u 2!tengkiu terjah2 jenguk2 my blog yer..ekceli ai dah lama terjah yur blog sbb ai follow blog maya..cuma tk tinggalkan jejak komen jer..hehe! nice penulisan u..ganaz & hentam keromo kaso2 bahasa..ai like! jadik diri sendirik.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...