Tuesday, December 15, 2009

Tag dari geng sepusing jugak daaaa....

Tag nie datangnya dari mama esya aka jue...agak lama tak kene tag nie..harusnya aku menjawabnya..kang ado yg kene perli maut tempias hari-hari dari depan meja aku nie...hehehe
" jawab jangan tak jawab"

A: write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
*
i) masa dia nie peknen...ai tell korang!..dalam seminggu dia leh makan kt kenny rogers sampai 3 kali..
ii) kanda somi dia nie..bercintan cintun dari zaman sekolah lagikk..wahhh terharu ai!
iii) masa tak ada baby esya lagi..aku rajin 'kidnap' dia dr kanda somi dia..udeh ada somi keje malam jer kan...harus kami beronggeng larut malam kan..hehehe (ya ampunnn fendi)
iv) masa bujang & baru kawin..rajin tanya ku resepi2 nk masak...so far setakat nie ok what u masak..*puji jangan xpuji
v) geng main netball dolu2 untuk wakil POJ...

B: jot down ten (10) interesting facts about yourself and your hobbies
*
myhobbies:
i) dalam idup aku mesti ado kucing..ai loveeee it!
ii) love cook meng'cook... ;)
iii) suka layan karenah anak-anak buah...jom swimmingggggg!
iv) tekun giler nghadap tv jika citer CSI..Oprah..National Disv..History
v) skg nie tiap sabtu malam kol 9.30 TV9..sonok tengok Idola Kecil..suara dema mantop! cayok si Dayana! ai hop u champion..

myself:
i) suka asam podeh..dapat asam podeh ikan parang lagikk wallaaa..leh pitam penangannye!..
ii) suka drive..paling xsuka balik umah parking tk ado..full! ataupun pegi mana2 cari parking..leh mendatangkan hangin satu badan..sekali dapat park jejauh ujung alam..memang ler!
iii) kalau tengok pilem or drama sedih..aku yang feel nages giler2 dari pelakon tuh sendirik..camertuh? huh!
iv) suka shopping sensorang..sbb ai nie jenis pantas..bukan jenis nghadap satu barang duk melangguk mikir sejam..*wink wink
v) ramai ngatakan aku jenis sombong xbyk cakap muka serius manjang..itu untuk yg tidak mengenali aku..bila dah kenal..ai mak lawak u!.. tak kenal maka tak cintan kann..so 'bercinta' ler aiii..i likeeeee! * hugg
C: pick your ten (10) more deserving recipients and describe them

* disebabkan pukul rata keliling geng2 sama gak kene tag dr jue nie..maka aku tak mau tag geng yang sama..kang ado yang kene maki free jerr..hahaha


Nota Hati: semangat nk cuti ujung tahun niee..

2 comments:

strawbery said...

pandai u JAWAB SOKLAN kan..I LAP U...

Orchid said...

strawbery > kannnnn..sila tepuk amai-amai yerrr..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...