Wednesday, December 23, 2009

Makeover Omei...

Gila sengal ape adik aku siap tunjuk gambo nie then sugges2 mende-mende camnie kt kucen aku..uhhhhh dia plak teruja-teruja nk membuatnya..mata aku terkebil-kebil..idung kembang-kembang kuncup.. lidah kelu xterkata..

bukan pe aku takut..omei tak ape-ape..aku yang ngigau malam...iyer la asik terkejut tgok mende berbulu tido sebelah aku dengan wajah begini kan..paling koman pun terkejut jatuh katil je..terkejut tengok kucen jatuh katil satu hal..part jatuh tergolek dog tuh..tak pasal-pasal dapat nama hanjing kan..hahaha

before
wajah nan suci lagik murni *sila muntah jejauh ye..hehe

*
*
*

after

udah ghupe ala2 red indian gitu..uhhh garang nau

*
*
*
pilihan kedua
*
*
cam agar-agar rainbow pulok..hehehe

ape-ape pun ko lobi suruh camner pun..tak berjaya nye nk menawan hatiku untuk ubah penampilan omei kayyy...bukan pe..tattot udah ghupe gini...silap-silap haribulan suatu hari dalam umah sendiri tengah-tengah malam ada sore menegur aku say gud nite plak kan..tak semena-mena kucen aku leh berkata-kata..*pitammmmm

Nota Hati: omei skg tengah mengemukkan badan semula selepas xsihat last week..*suker suker

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...