Tuesday, December 22, 2009

Semalam yang menyedihkan hatiku..

Tika nie mood nkmeng'n3 bagai..cam tak bape nk ader..tangan kanan ku masih sakit ngap ngap ngap..semalam gie klinik P.9 buka jahitannya...sbb udah 2 minggu kan..haruslah membukanya. Aku dah seriau-seriau jer..tak sakit..tp yang membuatkan hati aku gundah gulana... line belahan tuh tak tertutup rapat yang sepatutnya..ada keterbukaan di bahagian operate itu kekdahnya..

rasa tak sedap hati tengahari tuh gak..aku kol ortopedik..then dorang suruh ke emergency department..so doc tengok-tengok belek-belek tekan-tekan..mintak aku cuci sendiri hari-hari di rumah..siap bekalan dibekalnya pada aku..then amek ubat antibiotik & tahan sakit..
setakat naip tuh ok arr..tp bab nk pegang mouse & tapak tangan bergesel kt meja nie..ngilu tul...
So malam tadik terjadi drama airmata lagi..bukan sedey sebab sakit ke ape ke..sedih sesangat sebab aku takut nanti tak 'cantik' plak tangan nie pada pandangan aku..tuh satu bab..tambah sedey lagi sakit-sakit gini rasa alone sesangat...nak ngadu domba pun susah..walaupun doc tuh mengatakan akan baik sepenuhnya apabila isi-isi akan tumbuh balik..katanyaaaaaa...

ikutkan aku nk publish jer gambo masa buka jahitan tuh..bior korang tgok sendiri camner ler hatiku susah bagai..tapi atas keperihatinan..nanti ada plak kawan2 aku yg agak ngeri melihatnya..so tak dapek arr aku nk menayangnya disini..kang masing2 aku dengo..ngilu ler..sakit lerr..ngeri ler..bagai2 plak kan..doakan jer la untuk aku agar cepat sembuhnya. So aku menantinya jer lah ape yang dikatakan doc semalam tuh..kalau menjadi..alhamdulillah syukran.

Kata Hati: sedey hatikuuu...

6 comments:

amybebeh said...

mana gambar nye...baru ngeri....takut...

Orchid said...

amybebeh >..alehhh cakap jer berani..bukan pe aku tatot ko ngigau malam jer nti bila tgok..hahaha! yg ko duk nyidai tepi meje aku nie tgok ari2 ape kes..ngeri ler tuh..hehehe

Kak Aidah said...

Saabr je lah orkid nk buat camne kan. Akak dulu masa pas operate kalau rasa sakit akak tuam pakai ais, sedap sikit rasanya

Hidup Berani Untuk Gagal said...

sabar la orkid...

Orchid said...

Kak Aidah > tu la akak ..sabar je laaa..kalau sebelum nie ujian terhebat orkid leh sabar takan sekecil nie tk leh hadapainya gak kan..*wink wink ;)

Orchid said...

HBUG > Insy'allah..kesabaran itu penting..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...