Thursday, May 9, 2013

Si Comot...Kucing kesayangan abah..

Kucing nih tetiba datang ke rumah..entah dari mana..dengan muka manja..jinak...terus melekat kat rumah kampung aku...dari saiz kecik sekarang dah membesar sebagai johan

cucu kesayangan abah....hikhikhik

kalau dengar suara abah..mengekor ngikut..



kucing jenis corak begini..orang panggil jenis siam...

tak tahu ler aku kot dia nih memang berasal dari siam thai sana...nanti aku tanyakan dia ada passport tak datang mesia...hakhakhak


aku tak tahu kenapa diberi nama comot..nak kata comot rupa parasnya ..idak ler plak

tapi aku panggil di Cik Mot..walaupun jantan...fedulikk! :D

mulut cik mot nih bising nye...agaknya kalau dia leh bercakap...non stop dia membebel gamaknya...



wat aksi mengedikk...sebab cuaca panas...memang melepek dia baring kat lantai..


part tido...atas katil nenek....muka tak tahan nak tido..tapi kene kaco..hahahahahaha



Nota Hati: leh geng ngan abang omei


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...