Thursday, January 3, 2013

Tahun Baru...Spek Baru....Kasi Teranglahhhh!!

Memang dah dalam perancangan sebelum hujung tahun memang nak cari spek baru...spek lama elok lagik..cuma dah bertahun-tahun tak ganti spek....lagipun aku dah mula gatal-gatal kat batang idung tempat sangkut spek tuh...

Aku nie kulit memang alah pada steel or silver...kecuali pure..kalau rasa nak melaram nak pakai assesori bling-bling budget diva tuh...jangan mimpilah...esok lusa siap berkeruk la aku....gatai elergik ko....so sesuai pakai emas jer la...tapi sendiri mau ingat la kan....sib abek aku tak bape minat benda-benda camnie :)


tempat dituju ke Alamanda...Menara Optical sana...sebabnya aku dah mempunyai rekod...so senang nak refer bacaan lama aku....

satu lagik aku suka membeli time-time hujung tahun..sebab diskaunnya...tak sehebat diskaun bulan-bulan biasa...

banyaknya lens...tapi bukan semua pun aku nk nerai lens tuh...kalau semua tuh...terjonjol mata aku..sampai petang tak siap..hahahaha

*jelir lidah...buekkkkkkkkk!!!!...... ko ejek buekkk kat aku!!! cis cis bedebah!! *sentap..tetibe

jom kita nengok pilihan aku...tak boleh banyak-banyak nerai spek nie...nanti ko tak tahu yang mana harus pilih....kalau ko pilih dalam 6 spek yang ko berkenan....ko kurangkan kepada 4 spek..then nerai lagik..pilih yg terbaik....ko kurangkan lagik ke 3 spek sahaja...dan begitu seterusnya...akhirnya ko dapat spek mana yang ko suka.....yeayyyyy!!!


finally 3 spek yang aku berkenan...GAP..cantik tapi peten lebih kurang dengan spek yang sediaada sekarang.....haruslah aku nak cari spek yang peten lain..iye dok...kalau aku amek nih serupa tak tukar spek

jenama Esprit jenis titanium...cantik, comel, ringan....yang nie memang aku berkenan habisss...kira memang jatuh cintalah!!!...tapi sayang seribu kali sayang saiznya 53..*cebek-cebek mulut...tunduk kuis-kuis kaki kat lantai

so tak sesuai dengan muka aku yg gebusss nihhh...nanti spek nampak kecik dari muka aku...bak komen my fren yang menemani aku.....kalau ko pakai yang nie...muka ko ibarat muffin yang dimasak membuak kuar dari cup......kuang ajo kan stekmen kan....hahahahahahaha terkehkehkeh kitaorang kat situ....
budak salegirl tuh masih tercenggang-cenggang maksud kata-kata kawan aku tadikk...terpaksa aku jelaskan maksudnya....baru dia tergelak...


Akhirnya aku pilih yang ini jenama Levis..saiz 54...ngam-ngam...tapi kira cantik vogue arr.....cuma kalau esprit tuh dia lagik ringam...kalau pakai spek rasa cam tak pakai spek..

Dah alang-alang beli mahal spek...siap pelindung UV...cermin transition...maknanya jika dipakai keluar diwaktu cuaca panas...cermin akan bertukar menjadi gelap...so kalau bersunglas harus nak ada power kan..so jangan membazir...kira ini 2 + 1...ai like it!!

pst pst...buat spek....terus budak tuh gift payung....siap tanya...'akak nak payung besar ker kecik?"....terus aku pandang diri sendiri atas bawah...'Dik...agak-agak ler kan ko nak bagi akak payung tecik...kang hujan tempias plak kene kat akak'....tersongeh-songeh budak tuh masuk dalam ambil payung... :P


Nota Hati: Alhamdulillah..apa yang aku inginkan dah tertunai....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...