Monday, January 7, 2013

Omei weekend adalah masa untuk bersantai gurau senda.....

Weekend masa untuk gurau-gurau senda...kalau kita tak layan...budak nie asik ngejor kaki kita..digegetnya ajak main ngan dia....adusss nak mendobi pun tak senang...kita dok menyapu lantai..dia dok hendap-hendap nak tangkap penyapu...

kalau kita mengemop lantai...dier lagik sibuk dok agah-agah lompat-lompat ...dah tahu kain mop tuh basah..lagik mau kejor...sampai terbrek-brek lari sebab licin...hahahaha :D

Jom layan aksi yang sempat aku snap sementara nunggu kain baju dalam mesin basuh siap

 dah naik lunyai tali tuh dier kerjakan


kuku dah terlekat kat tali tuh leh plak dier wat muka poyo wat bodo muka seposen suh kita tanggalkan....pemalas tui la ko omei.. nengok arr muka dier tuh cam tak bersalah ajer kan...eiiiiiii gerammm tawww..babab kang!


 hidu-hidu...amek feel...


 meh sini garu tinge nakk?....hurmmm tedapnyeeee..rasa nk leleh air liur gua arrr :P

 punya ler pemalas nak bangun...sambil landing camtuh pun leh main...


aksi hendap nak tangkap tali yang sedang bergerak-gerak...mata membolat jer perhatikan...standby nk terjun terkam tuh...


Kata Hati: teman serumah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...