Thursday, January 17, 2013

Bayi Lahir Di Perkarangan Mahkamah

Kangar- Seorang tertuduh, Narizam bin Saad, 39,  sebak lalu menangis apabila melihat isterinya, Shahidawati binti Shabudin, 37, bersalin di perkarangan Mahkamah Majistret Kangar sebelum beliau dihadapkan di Mahkamah Majistret hari ini untuk mendapatkan perintah di bawah Seksyen 4 (1) Akta Penagih Dadah (Rawatan dan Pemulihan).

Majistret, Tuan Zuhair bin Rosli yang juga menyaksikan kejadian tersebut akhirnya membuat keputusan agar tertuduh, dibebaskan dengan pengawasan AADK untuk tempoh 2 tahun.

Bayi lelaki itu merupakan anak keempat mereka yang dijangka akan dilahirkan pada 1 Februari 2013 selamat dilahirkan pada jam lebih kurang pukul 11.00 pagi dan mereka dibawa ke Hospital Tuanku Fauziah untuk rawatan selanjutnya.



bila sudah tiba masanya untuk melihat dunia...tanpa mengenal tempat dan situasi....dimana-mana jua....sungguhpun tarikh kelahiran bukan dijadualkan pada hari ini....




nota: semoga si suami dapat menginsafi diri....bermuhasabah diri....melihat si isteri begitu setia dalam sarat tetap datang menemani bersama.....


Nota Hati: syukran semuanya selamat...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...