Thursday, January 3, 2013

Rambang Mataku....kecik besau kecik besau...

Ok conti n3 sebelum lunch ayam penyet tadi...kitaorang pegu ke sheng heng sebaris dengan gulatis...sebab my fren nak beli hadiah kawen cikgu anaknya di taska katanya...

Sementara dia membelek-belek hadiah apa yang nak dibelinya...dia nak beli rice cooker..

aku cakap tak payah...nanti pengantin tuh dapat byk rice cooker..biasa hadiah-hadiah camtuh orang suka bagi...so kita cari lain dari lain...kalau leh bagi batu asah pisau pun bagus..sebab tak penah dibuat dek orang kan...hahahahahaha

Aku tanya budget berapa...so aku syorkan amek ini sahaja bagi hadiah pada pengantin...ok kan kan kan*angkat2 kening :D

sementara mamat sheng heng tuh membungkus hadiah slow cooker tuh...aku pusing-pusing lawat kawasan dalam nih...

biasa ler mata aku mana leh masuk tempat-tempat camnie..ada jer tergodanya...tapi masih tahap dalam kawalan ok....

taraaaaa...aku dah jumpa teko super duper cantik nih...dari dolu aku suka..tapi tak tergerak nak beli...sebab aku fikir yang penting dolu

yang bagusnya teko nie...kalau ko jenis suka minum air yang senantiasa panas aje..elok pakai nie....so kalau bancuh teh or kopi...elok benarlah...tuang n hirup panas-panas...sebab teko nih pakai letrik..

kalau kat rumah biasa kita bancuh dalam jug or teko biasa....nak minum berulang pun airnya dah sejuk kan..tak best!!  macam aku memang suka minum air panas-panas...dapat plak teh or kopi o..mmg terbaek la


ermmm yang mana pilihan dihati yer...

 inikahhh???

atau

 
yang inikahhhhh???

Tapi yang berkenan dan cantik mesti kat atas tuh kan...sebab nampak stylo mylo...design old pesen kan kan kan....

tak pe.....one day nanti aku pergi rembat jugak...hahahahahahhaha *gelak syaiton :D


Nota Hati: cuci mata ajer tapi tergoda...acaner tuh


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...