Thursday, June 23, 2011

Kedai mamak yang waktu operasinya hanya 18 jam...only di Putrajaya

Sungguh ketinggalan aku bab2 cawangan mapley dalam putrajaya nie...enggak ketahuan aku di presint 18..ada mapley baru....hish hish..cian aku..:P

maka semalam hajat mau pekena tea 3 layer...harus okeh..tarak jemu punyerr ini tekak...ekekeke

nih ler teh 3 layer itu...still masih dara sebab belum dikacau...hahahaha

up lagik dengan roti canai kosong...

terima kasih kepada kengakwan yang sudi melepak kt mapley semalam..sambil makan sambil bergossip yerr....mee gorengnya pun sodap tau..

ada satu aksiden mengelikan hati ketiak hempedu bagai kita gelak semalam...well biasa ler aku kan manyak bunyik ngan macha2 tuh kan..sambil wat lambaian manja2 gitu..datang ler tersipu2 malu macha tuh kt meja kitaorg... ;)

Bila aku tanya " ini bukak 24 jam ker"...ko tahu dia jawab ape?..."18 "....kitaorg berempat muka tercenggang..dalam hati berkata-kata sambil wat muka tak puashati bila aku tanya soklan lain jawab lain

"mmg ler kat sini presint 18..itu aku tahu"..then dia jawab lagi "18 jam"...maka berderai ler hilaian kuntilanak kat situ..hahahahahhaha

ghupanya dia bukak 18 jam bukannya 24 jam spt kedai2 mamak lain...bila ku tanya tutup kol bape..dia jawab sambil geleng2 kepala antara kompeden ngan tidak jer aku dengar..."11-12"

so dari situ ko kiralah bukak kol 6 pagi then after 18 jam keda i tutup...hahahaha

aku syak pekerja dorang nie lom fasih berbahsa melayu arr....sepeking pun tk bape betui..dia faham bahasa kita tp nak jawab xreti lagi....my pren nak order capati....dia jawab "today no capati..tomorrow"

first time aku gie kedai mamak mapley dalam malaysia nie sepeking omputih...:P

Nota Hati: bila lah aku nk belajo wat roti canai plak..nebor pun tak lepas nak belajo wat apetahlagik...hehehe

2 comments:

Unknown said...

mase memula keje situ die di ajar cakap lapan belas dulu kot...ape orang tanya semua 18..hahaha

mya said...

alaaaaa terus mengidam 3 layer tea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...