Thursday, June 23, 2011

Lunch Di Umai D'Lake Cafe Putrajaya.. ..makan-makan dipersisiran tasik putrajaya

Hari ini lunch di Umai D'Lake Cafe..terletak dipersisiran tasik putrajaya..

hari nie ramai tul orang datang kat umai nie....lama gak la menunggu...tapi memandangkan muka kitaorang nie dema dah cam...so ada keistimewaan ada sikit disitu...xkisah la asalkan jangan order sampai ke meja jam 2 udah lerr....ekekekeke

serbis ok..cuma makanan yang diorder tuh agak kelewatan sikit...so ko harus ada sifat sabar..tapi idak ler berjam2 ko kena nunggu...

Dolu Umai Cafe nie pernah bukak di cafe opis aku...tuh yang kenal muka memasing... ;)

3 tekak memasing yang mempunyai persamaan dari segi citarasa...semuanya kaler pink tapi ada satu jer sepecel (aku punyer ler :P)...bandung cincau + bandung cincau umai (bezanya didalamnya ada kacang merah+jagong manis)..sampai jer minuman aku..rupa parasnya ala-lala tea 3 layer u..putih dibawah (susu)..then barulah dikacau untuk mendapatkan nikmatnya.. ;)

nasi goreng ikan masin + ayam goreng ~ aku punyer..:P

nasi goreng USA...mai jauh nih..~ erne punyer

nasi goreng ayam goreng kunyit.. ~ jue punyer

yang nie untuk syer 3 orang punyerrr..cucur udang dicicah ngan sos + kuah kacang yang mabeles....cucur udang yang sedappppp sangat...didatangkan panas-panas kuar dari kuali okeyy...nampak tak isi-isi udang dalam tuh..yumiii


sekian..selamat mencuci mata serta menahan napsu korang yang melihatnya...

Nota Hati: nak makan pulut + mangga...kari ijau..*kelip2 mata

3 comments:

::ienafazlyna:: said...

Air liur dah nitik...uhuhuhu...

Cik Kamoo said...

Kak ... ni makan ke melantak?? ha ha ha ... makan kat Umai mmg sedap ... tp servis lambat naaaau lah!!


Kak ... buanglah word verification tu, susah nau nk komen


Padan Muka! Traffic Merudum ...

Orchid said...

iena: tuh la ko..cepat nau gie tapau..ko nitik2 air liuq tuh pastikan bertadah erk..kang jatuh nitik plak..rosak kapet mahal tan sri..heheheehe

CIk Kamoo: ko cam tk kenal tekak kitaorg kan...mana leh makan ciput2..buang duit jer..hahahhaa..bak kata jue bior nikmat tuh terasa sampai balik kol 5..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...