Friday, June 17, 2011

[ GAMBAR ]..Model Perodua Myvi Baru 2011....

Teruja dengan Myvi 2011 yang baru? Iannya dilancarkan oleh TPM semalam.

First aku nengok dah teruja..cantik..sporty....*hati dah bermunge-munge :P

jom korang layan gambar-gambar Myvi baru nie...

Model Perodua Myvi baru 2011 muncul dengan variasi lain seperti 1.3 standard, premium, elegance & 1.5 special edition & extreme. perodua Myvi Elegance (auto & cat metalik) dilengkapi spesifikasi paling lengkap.

Harga yang ditawarkan bermula Rm43,000 hingga ke RM57,908.00.

Warna bagi Myvi 2011 model baru versi Elegance (Ebony Black), Mystical Purple, Ivory White, Glittering Silver, Medallion Grey dan Pearl White.

So mana pilihan korang...sediakan kan jer la duitnya...dengarnya untuk membuat penempahan Myvi baru nih murah gak yang ditawarkan...yang itu korang kene pergi terjah ziarah-ziarah pusat perodua yerr...








apecam puashati?

tepuk dado tanya ongkosnya...hehehehe

Nota Hati: ada sesapa nk hadiahkan aku Myvi baru nie?..amatlah dialu-alukan :P

6 comments:

Cik Kamoo said...

perghh cantiklah ...rasa mcm nk trade in jeeee

Orchid said...

cik kamoo: dan dan kan terasa nk trade in plak..jangan kang masin mulut tuh..'merajuk' plak myvi lama tuh bila tahu nk 'adik' baru..ekekeke

strawbery said...

dan2 rase nak ALZA.. PE KES??... hahahaha... sawannn

Orchid said...

strawbery: nih sorang lagi salah masuk umah..org citer myvi..dier citer alza kan..
suh jer abe tukar alza..puak dh bertambah..bior lantak dema budak tecik2 tuh berligan kt seat belakang...hehehehe

maza said...

sudah ada... tak mau lah.. heheheh

Orchid said...

Maza: nih bagi kaki2 kete..pantang ada keluaran baru..tetibe dtg penyakit nk trade in kan..hehehehhe
sya pakai jer la sang kancil yg mencomel itu..save.xbuat pagai lagikk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...