Wednesday, January 19, 2011

Kek Buah Tangan Di Majlis Perkahwinan - Berkat DN

Sebelum ini aku pernah publishkan n3 mengenai BERKAT Enterprise....kalau korang mengikuti setiap n3-n3 di blog ini akan terjumpa kisah ini kan....dolu dikenali sebagai Berkat Enterprise kini dikenali sebagai BERKAT DN...

Diusahakan oleh sepasang suami isteri ( Encik Din & Pn Noraini (DN) yang gigih menjalankan perniagaan untuk cenderahati dan kek buah untuk diberikan kepada tetamu...terutamanya pada majlis perkahwinan, kenduri kendara..majlis cukur jambul..dan ape jua majlis keraian..

Aku mengenali owner DN nie rasanya hampir 8 tahun sudah....setiap tahun aku berurusan dengan mereka terutama menjelangnya raya...kukis terbaek dari dapur beliau...

Dan atas permintaan ramai kengkawan yang menanyakan aku tentang kek cantik ini melalui YM dan fesbuk...disini aku war-warkan untuk kalian... ;)

Aku juga telah beberapa kali mengorder kek yang cantik ini.....memang berbaloi kualiti dan harganya...pertama kali aku order untuk majlis perkahwinan adik aku dan majlis doa selamat yang dibuat di kampung dan juga cup cake untuk tetamu semasa majlis di pejabat aku....

Ternyata ramai tetamu memuji 'kecantikkan' kesedapan kek dan kotaknya...biasa lerr aku bab-bab cantik sodap nih harusss ditayangkan..hehehe...pelbagai perasa kek ini untuk dipilih...

sampaikan my fren sayang nak buang kotaknya...owhhh



Kalau korang masih mencari-cari atau tercari-cari buah tangan untuk diberikan untuk para tetamu dialu-alukan untuk mencuba kek ini...

jika kalian berkenaan atau ingin menanyakan segala persoalan tentang produk ini dan tempahannya sila click DISINI

juga melalui story sebelum nie sila click DISINUN

juga disediakan penghantaran jika memerlukan....jika tempahan memenuhi tahap piawaian...hehehehe (faham2 je la..takan setakat 50 biji nak dianto sampai ke Perak iye dok....ekeke )

okay selesai sudah hutang aku kat korang yang menanyakan hal ini yerrr....so anak2..bakal-bakal pengantin tuh tak reti2 reti nak prepair awal-awal ke... yang penting budget ado..semua jadikk...tak gitu?.. *wink wink ;)

p/s: buat cousin-cousin yang den sayang tuh...tak lamo laie korang naik pelamin....nak booking awal2 yerrr...hakhak!

Nota Hati: teringin carrot walnut cake

1 comment:

Irmaida Ahmad @ MiyoYukio.. said...

slm...berkat dn enterprise ni still available ke ye? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...