Thursday, October 14, 2010

Ayam Masak Sambal or Sambal Ayam...hentam sajerrr laaa labuuu

Menu nih gara-gara tengok my lovely akak aidah masak then tempek kat blog....rasa terliuq plak...macam-macam plak sejak akhir-akhir nih keinginan aku kan...

sib rumah akak jauh..kalu idak dah lama beri salam....hakhak!

satu tabiat aku..kalau aku nak sesuatu..aku akan dapatkan dan buat......gigih tauu *ikut mood jugak..ggrrgggrrrr

menu yang sama...bahan-bahan yang sama...juz aku tak letak kicap. Tapi time makan..nasi paneh-paneh tuh aku letak kicap.....bolehhh?..heheheh..janji rupa paras lebih kurang sama...kira lulus lah...*sendirik puji

Tapi trajis...boleh plak aku lupo letak daun limau purut...sedangkan sepasu besau aku tanam pokok limau purut kat balkoni tuh....

Nota Hati: tertunai sudahh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...