Thursday, August 19, 2010

Langsir Rumah Baru...

Rasa keterujaan aku hari ini...dalam bulan puasa gini sakan nk tukar langsir jugak kan...opss! bukan langsir rumah yerr....'langsir' umah blog aku nihh... Apecam cantekkkk takkk??
sila puji..nanti aku kecik ati....tak baek tau bulan-bulan puasa nie wat ai sentappp tauu..* wakakakaka

beria aku mengoogle cari design langsir umah baru aku nie..sempena nk raya akan datang nie..harus mencantikkan diri mahupun 'rumah'.....tapi aku nak mengucapkan ribuan terima kasih kat otai aka sifu aku sebab bantu aku menjadikan rumah aku lebih meriah..lebih feminin gitu..

ai lap u lah!....sapakah dierr??...ini lah orangnya.....cik adik manisss ;)

gigih tau aku tengok dia buat..laju mengilosss dok click2....sampai aku sesak napas nak belajo dengan dia ni....hehehehe! Setahun sekali leh arr tukar langsir kut *wink wink

Nota Hati: hati sedang bergumbira...lalalala

3 comments:

Unknown said...

hahhaa..even mati2 tadi i ingatkan kak nur cerita pasal langsir rumah kat ym..wakakakaka....ingat nak ajak pergi carik langsir..muahhaha...

p/s: manis ke ai?hehehehehe...(tetibe gedik laks)

strawbery said...

cisss..nih buat org cam getik22 nak datang umah BLOG akak nih..hahaha...ngadesss la tukar2 bagai...

Orchid said...

iena > ko memang awal2 posa dah blurr..lom sebulan tuh..waakaka

Strawbery > hehehe..sila jangan menjeles yerr... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...