Monday, May 17, 2010

Warna-Warni Di I-City

Semalam ada kelapangan aku menjejaki kaki ke tempat ini...setelah banyak kali aku disogokkan dengan cerita I-City di Shah Alam nie..maka tercapai sudah...iye la dah orang asyik bercerita tentang kecantikannya haruslah aku terjah ke sana ..iye dok?

Nak pergi kene ler time malam..ape kejadah nak pegi siang-siang kan..dah temanya taman-taman bercahaya...so korang layan jer la gambo-gambo yang sempat aku snap...

yang nie dari highway jer korang dah nampak....jalan nak ke sini agak kesesakan penuh dengan kenderaan yang berpusu-pusu naik ke atas...

cantikk..rasa cam kat korea plak..cehhh cam ler penah sampai korea kan..hakhak!

pokok tinggi ado..saiz kecik-kecik pun ada...so cutee

replika burung merak...tengok betui-betui baru cantekk..

membuat aksi-aksi poyo

cantikkkkk

pusing-pusing mesti nak bergambar ngan kaler kuningg...berdaulat nih

Hakimi & Eisya

muka dah kecapekan..tapi still control cute..

berbumbungkan jaringan emas

Gambar-gambar bawah nie plak adalah lokasinya disebelah atas....berdekatan dengan deretan pusat komersial....macam-macam ada...segala jualan ada terjual

penat berjalan..harus membasahkan tekak sambil mencicah kepok lekor..perhhh!!

kat sini banyak gerai jualan makanan ada dijual..nasik lomak ado..char kuey teow ado..macam-macam jenis air ada jual....yang penting sediakan duit jerr.. ;)

tempat budak-budak nak memain pun ada disediakan...

rasa cam nak tadah tangan jer bila juraian kristal tuh jatuh..sememangnya kreatif

depan menara nie tak putus-putus orang amek port untuk bergambo..nyudehnya aku non hado jugak..sob sob sob

dah cam tokey cina kilang papan nak hulur angpow jer gayanya... ;)

jangan pandang belakang...hehehehe

sejuk tul bilik nihh ( ai likeee sejuk-sejuk nih)....berkonsepkan ala-ala dalam taman tema salji

si abang yang kegembiraan..si adik yang berwajah baru...rambut pesen baru katanya..kecik-kecik dah pandai nak berambut potong berlayer-layer yerrr...

Nota Hati: masih tak sihat..

2 comments:

::ienafazlyna:: said...

waaa...kak nor dah g I-City..
kak nor, jwb tag

Aku di Tag

Orchid said...

wahhh ko punye tag..kalau ko amek stgh jam nk selesai..aku moh sejam kut..hahaha. pe2pun tq..tggu aku jawab erk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...