Friday, May 21, 2010

HP Baru...

Minggu nie aku berpc baru..bukan pc lama rosak apepun..agaknya terlebih budget ditukarnya pc baru..still HP lagikk...menjakun jap dapat benda baru nie..hahahaha

cuma kali nie aku sukerr sbb saiz hard disk dia slim sket dari lama..idak ler berat beso gadang..tak sampai sejengkal pun ketinggiannya. sekarang nie ngah godek-godek mana yg patut..kalau dulu pc agak-agak lama mulalah asik nk hang jerr....mula ler rasa nak berhangin jer satu badan bila buat hal time-time aku bz...masa tuh gak la kuar ayat nak jer aku campak ke dalam tasik putrajaya nie jerrr....hehehe

cuma sampai ke hari nie..aku muskil aku tak dapat cari auto text kat word '07 tuh....jenuh sudah mengodek..bukan takat aku sorang tak dapat cari..kat opis nie pun memasing dok nanya gak masalah yang sama....so korang tau tak kat mana nk cari benda alah tuh...ciannn kan aku....Aku budak baru belajo..huhuhu. Aku suka pakai tuh sonang koje aku..juz main enter-enter jerr...pantas dan cepat....hakhak!


kecik kan saiz dia..sonang tak yah dah aku nk pasang USB berwayar kalau nak transfer gambo-gambo dari kamera juz ko selit jer memori card kt celah situ...sim card telepon pun leh...sukerrrr

Nota Hati: masih belajar...tunjuk ajar ku sifu!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...