Tuesday, April 6, 2010

Pameran ATM & Mencuci Mata di Teluk Kemang Port Dickson

Ini adalah ending stori mori PD...selepas check out hari ahad...maka bergerak ler kami ke pantai Teluk Kemang yang fofular itu...masa nie cuacanya very-very hot....rasa cair ubun-ubun aku..lenguh kaki aku duk tawaf keliling..nyudahnya half sajok..aku biarkan dorang pusing2 nun-nun ujung deretan kodai orang berniaga tuh..aku dah tak larat..

Kebetulan juga ada pameran ATM dibuat ditapak Pantai Teluk Kemang time nie...aku dah mula cuak..iyolah dolu kan aku ex staff di Mindef...so seharusnya aku akan mengenali orang-orang tertentu...hehehe cam ler aku nih fofular org kenal ko kan...stekmen tk leh blah ;)

ini tempat sesapa mahu mohon jawatan kosong TUDM...ramai gak aku tengok belia muda-mudi dok sakan ngisi borang jawatan....baguih baguih!

Semasa pameran ini ketiga-tiga cabang ATM berkampung membuat pameran disini...Laut Darat Udara..

Nie benda-benda alah peralatan menyelam...sesuai dengan kerjaya navy

Dalam ketiga-tiga makhluk nie....korang rasa mana yang lebih mendatangkan ketakutan?..heh!
Agaknya kan mahkluk yang dok tengah-tengah tuh....lama nau nyelamnya tak timbul-timbul....sekali kuar....tuh dierrr....berlumuttt...*wakakakaka

aku nie pencinta binatang kan..yang halal sajok yerrr...
masa aku tengok dekat-dekat kuda padi nie....ciannn sesangat tau....aku tengok matanya terpejam rapat.....elok statik jer dirinya.....bila aku usap-usap pegang jambul ala-ala sejempuit tuh....terus dia tersedor.....cehhh! rupanya dia tido berdiri...hahahahaha

nie sesuai untuk dijadikan tunggangan orang dewasa...nak naik pun kene ko panjat tangga dulu baru lepas atas badan dia....

seronok tengok bebudak nie naik kuda kan....sambil berjalan tuh aku suarakan kan best kalau dapat naik kuda cam nie kan...zasssss terus aku terdengar suara-suara puaka yang memerli aku...'uhhh udah-udah lerrr....batalkan niat suci nak naik kuda tuh...kang patah plak pinggang dia kalau ko naik'...huhuhu sentap mak tauuuu...kureng asam adik aku!....jaga koo!

Deretan gerai menjual topi...cantik sgt..sempat berpose-pose ngan topi lebar tuh....wahhhh tetibe feel-feel berlari manja ditepi pantai sudahnya...tetibe angin bertiup maka terbang ler topi itu...wahhhhh
cekak rambut yang mencomel untuk dihadiah pada anak-anak buah pompuan sajokk

dalam pameran ATM tetibe display race car nie kan..kompius den..huh

diakhiri dengan gambar dari jarak jauh..kelihatan pantai teluk kemang yang fofular itu...aku nak suruh gie pantai?..huhh tak mauuuu dahhhh...serikkkkk ada sejarah..hahahha

Nota Hati: tamat sudah citer PD....sekian ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...