Tuesday, April 6, 2010

KEZUTAN DARI MEREKA ITU.....

Semalam jam 5.05 minit petang....teman-teman opis aku membuat kezutan dikala aku leka ngadap komputerr....mata dah naik rabun wat korje tetibe terdengo lontaran vokal nyanyian besday secara jemaah....wahhhh betui-betui terkejuitttt mak tauuuuu...

Aku tergamam tak terkata...mata dah bergenang....muka aku dah cam buah tomato...last tutup muka dengan bantal kecik aku tuh...maluuuuuu nyahhhhh...

uishhh korangggg...buat benda camnie leh mendatangkan heart attack tauu....tapi ape-ape pun aku suka...ingatan korang pada aku tetap ada walaupun besday aku jatuh hari semalamnya (4hb) walaupun belated...totap meriah & giler2 uols..ai likeeeee

Jom layannnnnnn...

muka cuak yang masih tergaman tak terkata-kata bila dihulurkan kek depan mata...siap aku sound lagikk...haaa nie mesti pesen lilin tiup tak padam kann..sajer jer nak kene kan aku lagiii..wakakakaa

pompuan yang belakang buat isyarat peace tuh....agak-agaknya bini sapa lah tuh erk..*larikksssss hahahha

sessi potong kek untuk pembahagian...korang memang pandai memilih citarasa aku...sodap bangattt seh!..siap aku ngan jue giler-giler cicah ngan potato chip....yumi yumiii mavelesss...

muka teman-teman ceria dikala nyuap kek....thanks korang!..
lap u very much lah!!

pose jangan tak posee... ;)

yang nie numpang kasih pada anak orang.....nampaknya tak lama lagik tuh sampai ler seru menyeru tuhhh....fuhhh fuhhh fuhhh

Kad tanda ingatan dari teman-teman...cantikkkk...thanks again!

tuh diaaa...banyak nau ucapan tersirat n tersurat...sob sob dah naik satu angkaaaaa..waaaaa

akhirnya abeh dikerjakan oleh kami-kami...licinnnn..sentappp hingga menjilat jari tapi tak sampai ke siku yerrr...

Nota Hati: hati berlagu riang..la la la

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...