Friday, April 9, 2010

Mr Kabab & Biryani...

Kita sambung alkisah makan lagi..bulan nie aku dimewahkan dengan makanan sajokk...selepas memdapat kezutan tempohari di opis...maka keesokkan harinya aku plak membuat kezutan kepada dorang semua tanda terima kasih...orang berbudi kita berbahasa..tak gitu..;)

Tapi ada gak insan tuh tk dapat joint sebab ada date katanya...jawabnya tunggu next ler erk... ;)

Destinasi pilihan makan-makan kali nie adalah Mr Kabab & Biryani yang terletak di Presint Diplomatik sanun...

pandangan hadapan kedai berkenaan..kalau korang nak cari kedai nie..kedai nie terletak area belakang-belakang..berdekatan seberang jalan ngan bank muamalat serta sama deretan dengan Ali's Bistro

menu pilihan...sesekali jadi pak & mak arab jap.. ;)

lemon juice nie..aku tabik spring tui..memang sodapp...sampai titisan terakhir aku sedut..leh repeat 2 kali lagikk...hehehe. Next nanti aku nk try pineapple juice plak..

kuah pilihan ..tang belah kanan tuh aku tak bape gemar..rasanya masam-masam sebab buah tomato...mahaap ler erk..ai dun like tomato..sebab?..buah dia lembikk..hahahha

Lamb mendy rice...nampak rupa paras nasik tuh pucat...tapi sodapppp

Chicken biryani...tak nampak ayamnya kan?..sebab dalam nasi tuh ada ayam..ada 3 ketul lagikk..jenuh nak perabihkan..nasiknya dibagi selambak sepinggan...leh kongsi 2 orang..nasik pun sodappp...lembuttt jerrr dan panjanggggggg ( versi iklan faiza )

licin itu tanda kesedapannya...sunggu azab nak mengabihkan kata dorang..sekenyang-kenyangnya.....my fren siap cakap...sampai malam tak makan..kenyang makan kt sini bawa ke malam.. ;)

mereka-mereka itu...sila kannnn..

pose cute tapi muka control kekenyangan sesangat....wakakaka

selesai makan..memasing menyandarkan diri seketika

benda alah nie aku tak tahu ape namanya...tapi kitaorang memasing ada nak cube-cube menerai sedut lepas makan....sure lentok sampai esok gamaknya...hahahahha jangan cari pasal..

abeh lunch maka kembalilah kami semua ke opis menyambung tradisi tugasan..diakhiri dengan ucapan pantun dari eina...'terima kasih daun keladi...terus aku jawab 'tahun depan tak dek lagik.. *kijammmmm jawapan pantun 2 kerat aku kan..wakakakakaka

Nota Hati: terima kasih..

3 comments:

::Nur Fazlyna Marlyssa:: said...

benda tu namenye shisha...pantun tu Zati yg bg..hehehhe..ape2 pun thanks Kak Nur!!

Orchid said...

Eina > shinsha nama yerk?..uii cam nama pompuan ...patut arr org lelaki suka isap2 hembus..hahahha..*uikk aku tak melucah yer..wakakaka

::Nur Fazlyna Marlyssa:: said...

wakakaka..shisha la bukan shinsha..hehehe..bukan setakat lelaki, ppuan pun isap benda nie..pakai tudung elok je, sekali isap benda nie..hampesss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...