Wednesday, January 13, 2010

Terasa lain macam..tak sihatkah aku?

sejak aku pergi hospital ada kisah dalam n3 aku sebelum nie..sampai sekarang aku rasa badan aku tak bape sihat...kerap batuk-batuk...jap rasa panas jap rasa sejuk...buat keje sket atau berjalan..sudah rasa penat sesangat...weekend baru nie aku gigihkan diri kemas rumah mendobi bagai..mop lantai seluruh rumah...penatnya sampai hari nie aku rasa.

Kalau nak tido malam...paling terseksa aku...terasa sesak napas dibuatnya..kepala sakit...mcam-macam rasa...

adik aku cakap...maybe aku 'ligat' sangat seminggu dua nie kut..ermmm maybe ler kut..last week aku stress kerja di opis..gara-gara 'Opening of legal year 2010'...

Mungkinkah aku memerlukan rehat secukupnya..ataupun aku perlu bercuti untuk merehatkan diri sendiri seketika...ermmmm ntahlah..

Nota Hati: Kekadang aku sendiri tak tahu ape yang aku fikirkan...jiwa kaco?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...