Wednesday, January 27, 2010

Jemputan Kahwin lagikk...makan makan makan

Dalam masa cuti-cutian aritu sempat lagik memenuhi undangan perkahwinan..sekarang nie tk yah tunggu coti skull ke public holiday ke..memanjang tiap-tiap minggu mesti ada majlis kahwin..aku nie sampai rayo cino full dengan undangan..larat ngan xlarat jer nak gie..

abeh arr azam aku nak mendiet tahun nie... ;)

sebahagian hantaran dari seorang isteri untuk sang suami

pengantin perempuan nie berkerjaya sebagai seorang guru...aku panggil dia nie nani jerr..nama penuh dia aku bukan lupo cuma tak bape ingat daaa.. sbb panjang nau..hahaha..

Buat nani & suami..selamat pengantin baru..semoga kebahagian yang dikecapi oleh kalian akan ceria hingga ke ujung nyawa...aminnn!

anak-anak kecil turut melaram di hari kejadian..

kelihatan muka my girl eicha (kanan) dah kepenatan..siap bising pepagi nk pakai gaun pusing-pusing katanya.. ;)

yang nie muka ceria jerr..suka aku tengok gambo dia nie..montel gebu jer muka dia..

A'kizz posing ala-ala mengoda gitu..tuh baru nampak betis sket jer...sajer jer yea A'kizz tarik gaun sket kunun-kunun mau seksi...hehehe!

Gambar aku..tak yah la nk publish..tak bape nak senonoh rupa paras..muka berkilat paneh menyilau pada hari kejadian..cair make up ai...ekekeke

esoknya aku mendrive hala ke selatan tanahair... *wink wink

Nota Hati: next sapa lagik mau kahwin?...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...