Thursday, June 18, 2009

Sup Belut UK

Balik keje tetibe rasa nk makan sate..zass ke bangi..aku terlihat satu restoren nie ( seingat memoriku kedai nie penah masuk paper) dan yang penting terdampar tulisan restoren sup belut UK..dan seharusnya aku tk makan belut kan..jadik kami mengoder makanan lain..wpun member permakanan aku nie nk menerai sup belut (bunyinye cam teringin sgt dia nk rasa)..tp dalam masa yg sama ati aku berdoa supaya dia tidak mengoder nye sbb aku pantang melihatnya spesis yang dijadikan sup itu..huhuhu

dan inilah menunye..sotong celup tepung (tak menjadik resepinye..aku suka yg crispy), telo dadar wajib, n feveret daging masak halia..nunggu makanan nie sampai sampai dh nk abeh sate kami ngapkan..

zoom daging masak halia..

- Pembasah Tekak -
carrot susu (utk si rabun) & 2 green apple (utk yg ingin kurus)..hehehehhehe

My taste: first n last aku datang tmpt nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...