Wednesday, June 24, 2009

Bunga Bungi di Nilai 3

Nie citer 2 week lepas masa gie ronda2 cuci mate kt Nilai 3..dalam cuci2 mate tuh trus tercuci lebeh plak makin clear sesgt mateku ketika itu..so nie ler hasil tangkapan aku..untuk memeriahkan n menceriaakan lagi suasana dalam umahku syurga ku.. bunge2 nie lom lagik diletak di tempat asalnye..sbb aku ngah usha2 cari stand kayu yg bulat yg berkaki tinggi untuk diletakkan disudut umah..airtu dah jumpe stand besi kt kedai area situ cantek wooo...stand besi tuh ala2 deco pengantin plak)..tapi bila aku cari balik kedainye aku dah lupo kedai mano satu..itu makna nye yea anak2..cukup2 ler membuat tangkapan..

very nice..ala2 inggeris gitu..walaupunnn..

kegilaanku..orchid!

untuk ateh meja makanku..

risau gak aku nk membeli bagai bunge2 nie..si omei tuh leh tahan 'mencuitnye'..sbb udah pecah sepasu kaca bunge aku..trajis sungguh..tp kali nie aku nk ajor dier cukup2 dan berhemah supaya membenci bunge2 bagai nie klu tak pun supaya dier lebeh menyayangi harta benda tuan nyee yg membeli pakai duit nie..bukan pakai ayor ataupun bukan pengecap duit..agak2 korang leh makan saman ker dier nie nti erk..wait n see jer la nampaknye..hahaha!
Tang belakang tuh ko musti nampak bundle plastik biru kan..ha tuh ada citer pasai belian n tangkapan di nilai lagikk..nti akan ku tempek kan stori mori tuh..harga yg kalian takan percayo...cayo lah cakap den!..tungguuuuu!
banyak stori mori yg Q nie nk di publish..tp aku skg ngah byk kojeee...so seharusnye aku dolukan koje yg diamanahkan dengan niat tulus ikhlas suci n murni..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...